Här hyllar vi Astrid.

Sådär ja. Mission Astrid Lindgrens hyllning completed.
Dom skötte sej bra dom där baarna. Dom sjöng om pippi å Emil å Karlsson på taket å dom där andra . Å så spelade dom teater. Mycke roande.Jag skrattade åt dom när dom glömde bort va dom skulle säga å fick viska till varandra å sånt. . Å endel va så nervösa så dom inte fick fram ett ord.Gulligt värre
  Men, dom va duktiga. endel har framtiden som teaterapor för sej.
Man får lite sådär panik när man märker att dom man hade på barngympan när dom va typ 3 år går i sexan nu för tiden. Jag är fan gammal. Dom kommer ifatt mej. Jag är ju fortfarande bara ett barn i sinnet.
 Välkomna till min nivå, kids.

Ikväll borde jag besöka Harrys. Dä är på tok för längesen. Minst två helger.
jag blir inte förvånad om jag hamnar där


Publiken säger
Postat av: mija

Åh I wish I could too .
Men antagligen får ja be alla ta över rollen som fullast i baren, beställandes mest red-bull-vodka, skicka mest fyllemess och dansa över hela dansgolvet .
Och bli fotad i dom mest pinsamma poserna .
Är du intresserad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback