Hörrni!

Många säger te mej just nu att "du är så modig Elin, som vågar åka iväg helt själv"  Men nej! Dä där är fel, felfelfel. Jag är inte alls modig. Jag är skiträdd. Livrädd till å mä. Ungefär varje dag undrar jag för mej själv va tusan jag har gett mej in på. Å  så tänker jag att jag måste avstyra dä å stanna hemma istället.

Egentligen skulle man kunna säga att jag är rädd för allt. Jag brukar kalla mej själv för en liten räddhare..fast numer världens smartaste lillasyster då. Såklart.
Min standardkommentar när nån vill ha mej å göra nåt lyder:
"Men ä du gaaalen, dä våågar jag väl inte!"
Dä kan handla om nåt så simpelt som å köra gocart.

Men, jag ska göra dä ändå.
jag tror jag kommer ha time of my life.


Publiken säger
Postat av: Emma

Det kommer bli asbra i sälen.. "luras" hihi.. där fick du tebax..

Postat av: Ingeborg

Jag vet! Kändes bra!

2007-11-22 @ 21:55:19
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: Henke penke

Självklart kommer du ha time of your life :).. ska försöka hjälpa till på den biten.. men när jag lär dig skidor, så vill jag inte höra att du inte vågar :)

2007-11-22 @ 22:12:04
Postat av: sofia

Jo du är visst modig, inte många som skulle våga åka iväg 50 mil hemifrån ENSAM för några månader. Gör man något fast man är rädd för det så är man modig, för då har man ju trotsat sin rädsla och det är det inte många som kan!

2007-11-23 @ 10:48:11
URL: http://soffipoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback