Hund-Alva gör bildpremiär.

Man vet inte riktigt va man kan blogga om snart. För helt plötsligt kan man se att nån kanske har skrivti om samma sak innan..å då blir dä ett jävvla liv.
Har jag märkt.
Jag stör mej på sånt folk som tror sej va "King/Queen of the bloggs"
För helvete.

Dagens låt

Kanye West-Stronger

Jag borde tvätta. Min tvättkorg är überfull. Men dä får jag nog göra på Lördag.
Imorrn ska jag jobba igen. Då gäller dä å koppla på charmen å leendet å trevligheten å låssas ingenting är några som helst probleeem. Stroppiga gäster kan få mej tokig. Men dä tar jag inte ut på dom. Dä tar jag när jag kommer hem istället. Stackars min omgivning.

image397
Här ärden omtalade hund-Alva...
 ..mä lysande ögon


Publiken säger
Postat av: Sofia

Bor hon inte i Silverdalen längre?

Postat av: mija

First of all : Hund-Alva looks like a cat :/ sorry. hoho

Å sen. Dä där mä å inte kunna blogga som man vill håller jag mä helt om.
Jag skiter fullständigt i vad andra skriver, så länge dä är nåt som bubblar i mej oxå, skriver jag ut dä mä. Skit samma .
Dä ja dock retar mej på är modebloggar, å alla som lägger in exakt samma kändisbilder, och påpekar exakt samma leende, klänning, bröst, hår, eller vad dä nu kan vara!

Dä retar jag mej på! nu vart dä för långt å invecklat tror jag .
Tack för mej ;)

2007-11-15 @ 14:07:11
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se
Postat av: Ingeborg

Jag brukar sjunga högt med min falska stämma! Inbillar mig att de flesta djuren blir så rädda att de springer iväg då!

2007-11-15 @ 14:41:03
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback