It was all about Harrys.

Hur pank man än är så ska man alltid prioritera ett Harrys-besök. Jag, Tanja, Lillebror Figge å Päärcy. Vi sjöng lite i vanlig ordning. Å jag spelade piano. Jag måste spela oftare. Jag håller på å glömma bort. Å så åkte vi världens billigaste taxiresa. 70 kronor. Dä tog ungefär 3 minuter. Men dä snöade ju faktiskt. Å då blir håret krulligt. Gillar vi inte.

Harrys va som vanligt ungefär. Förutom att jag inte behövde visa leg. Han påstod att han kände igen oss vid dä här laget. Jag förstår inte ritkigt...
Vi försökte få va Dj:s oxå, men han i baren va inte riktigt samarbetsvillig..men mixtrade lite mä knapparna ändå. Respektlösa kvinna. Å så skrev vi våra nummer på ett kvitto. Dä va ju bra onödigt. För övrigt va jag väldigt givmild mä mitt nummer igår. Kan inte jag få ditt nummer? Jooo då.
Figge bjöd på allt. Mycke praktiskt.
Vi fick drinkar å vi fick öl å vi fick 500 till taxin hem.
Thank you bror♥
Vi försökte få lite Takida spelat, han hörde Shakira, mycke upprörande.
Tanja tappade sina earrings. Hon ville leta efter dom. Jag tyckte dä va en skitdålig idé.
harry fick sin kärlek som han så väl är värd. Vissa fick en liten måttlig uppläxning å så va vi tvugna å hålla oss så nära som möjligt bara för dä skulle bli bra mycke jobbigare för personen i fråga. Vi är så duktiga.

Vissa ville ha kvar oss i Vimmerby till idag. Men som vi brukar säga:
En hultsfredbo stannar inte i Vimmerby.
Onej Onej

Kvällens roligaste sagt kan ha varit
"å du lixom ba its all about Harrys"

Å förresten så glömde jag kameran. Värdelöööst!

Publiken säger
Postat av: Henke penke

Har ju suttit o väntat på att detta ska skrivas ett tag nu, så jag måste ju skriva ett litet inlägg här.. Håller ju med det där med de krulliga håret du.. tacka gud för plattong :).. Men vet du varför det går då dåligt för plattong försäljarna??

Dom har så svår att locka kunder :) haha.. bra rolig..

2007-11-10 @ 13:47:01
Postat av: Täänjah aka miss Cookie-T

Haha eeexaaaakt! Stanna i vimpan kommer inte på fråga NONONO=) Meen dä ä fan inte lätt o va populäära du mYmmsan=) rycker o drar i oss Y7 "siiistaa harryyyys" let me be! let me be! let me beeee!=)

2007-11-10 @ 13:53:42
Postat av: mija

Hur gick dä mä messandet? Å höll du dej ifrån vimmelbilderna?

Postat av: pop-mört

Du får vara lite försiktig med att lämna ut ditt nummer! Snart kommer psykopaterna vet du

2007-11-10 @ 16:16:09
Postat av: pop-mört

Du får vara lite försiktig med att lämna ut ditt nummer! Snart kommer psykopaterna vet du

2007-11-10 @ 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback