Jag hatar dom, dom hatar mej.

Dä här mä halloween alltså. Dä ställer till besvär för mej. Jag vill t.ex inte gå på Harrys imorrn, för där kommer dä springa runt massa utklädda människor som jag är livrädd för.
Man skulle kunna jämföra dä mä när jag går på cirkus.
Jag är så rädd så jag nästan vill gråta då.
Jävla trollkarlar å clowner å grejjer. Skulle dom komma fram te mej skulle ja få fullkomligt panik.
jag hatar å gå på cirkus å jag ska aldrig mer göra dä
image345
Fy fan för er!

Snart ska jag bege mej norrut. Tror jag. Jag ska te Vimmerby i alla fall.
jag ska dricka oboy å käka scones mä Therese
imorrn kommer jag lida av världens magont alltså. Men dä får dä va värt.

Publiken säger
Postat av: Sofia

Fy för clowner, finns inget läskigare!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback