Kaniner i all sin glans.

image415image416´
Kusin-Therese kommer till mej ikväll.  Vi ska se på postkodmiljonären å Idol å äta godis å sånt där annat fredagsaktigt. När jag kom hem från Norge fick jag den här kaninen av henne. Sen dess har den suttit i mitt fönster. Jättesöt.  Dä står välkommen hem på lappen runt halsen. Dä ser nog inte ni. Men i alla fall, nu vet ni att för å överträffa dä får ni ge mej en trevlig-resa-present.

Jag gillar presenter. Jag försöker inskaffa sommarpresenter å höst&vår presenter i våran familj.
Ibland är mormor mä på idén. Men inte alltid. Fan.


Publiken säger
Postat av: Anonym

haha mamma försöker avskaffa dethär med masssssa julklappar på julafton till en rimlig nivå, men jag protesterar högljutt!

2007-11-23 @ 19:06:39
Postat av: mija

jag gillar mä presenter .
Nu ligger jag på mä lite.
krya-på-dej-shit typ ;) skitbra! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback