Kärlek å jäkelskap.

Pm, toapapper å makaroner. Mycke rolig willys-shop. Dä ä lite sådär småjobbit för mej nu, jag har adressändrat så jag får ingen post. Dä har ju vatt lite av min höjdpunkt sådär på dagarna. Nu får jag ringa hem till pappa å fråga om jag har fått nåt. Dä har jag. Räkningar. Jag hatar dom. Men imorrn får jag a-kassepengar. Wei.

image361
Jag hittade den här tröjan bland alla andra rosa häromdagen. Jag blev skitlycklig. Jag hade glömt bort den.
Adidas. I love it. ♥ 

Jag har som sagt varit på turné mä Tanja idag. Å i vanlig ordning har vi löst världsproblem ungefär. Vi är så kloka.
Häromdagen kom vi på att vi ska uppfinna fodrade jeans mä vattenskydd mellan. Så kan vi åka skidor i jeans när hon ska hälsa på. man vill ju inte tulta runt som en pingvin.
å så blev vi lite bruna oxå efter 20 minuter mellan rören

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Adidas är bäst!!!

2007-11-08 @ 01:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback