Ner i diket eller inte.

Okej. Jag har redan varit å solat. Tack vare pappa. Han ringde å väckte mej innan 8.
Jag: Aaaaa..
Pappa: Hej, va gör du?
Jag: Vilar lite..
Pappa: Jaha, du har inte varit ute å kört idag?
Jag: Eh, neej.
Pappa: Nähä, för dä stod nämligen en likadan bil som du har i diket här borta..
Jag: Jag har inte kört i..men dä ä väl en tidsfråga
Pappa: Ja, dä är dä ju. Nu får du sova vidare. Natt natt.

Som sagt, jag å köra bil i snö är inte riktigt överens. Å dä vet tydligen folk.


Publiken säger
Postat av: Ingeborg

HAhaha! Tur att han litar på dig :P Akta dig för diket sen bara!

Postat av: mija

Haha. Ungefär samma samtal hade faren och jag nyss mä . Komiskt .
Pappor å deras döttrars bilkörande, dä går lixom inte ihop. av okänd anledning .

2007-11-13 @ 18:53:19
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se
Postat av: Emma

Pappa vettu.. han känner dig!

2007-11-14 @ 07:21:42
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback