Ny titel på mej själv.

Idag har jag utsett mej själv till en av världens smartaste lillasystrar.
Jag tog mä mej Emma till Vimmerby för å köpa hästmat. Jag påstod att dä kommer gå skitfort. Men..sen när vi stod där på fiket å råkade beställa lite mat så tog jag mod till mej å sa:
"du förstår att vi måste till stallet oxå va..
OCH hem å väcka Figge OCH släppa ut hundarna
"
Hon hade ju ingen aning. Gu va konstigt. Hon blev skitsur å sa att hade hon vetat dää hade hon aldrig hängt mä.
Dä visste jag ju redan från början, thats why i fintade bort henne.
Wohoo.

image410

Men nu antar jag att jag sjunker ännu längre ner på bli-en-bra-lillasyster-stegen.
Att jag aldrig lär mej, min jävel.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Jag hatar det! Det är fruktansvärt!

Postat av: Emma

Fy tusan för dej.. Gerry blev oxå arg!

2007-11-22 @ 20:51:34
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback