Over and out, slings.

Imorrn ska jag å mamma till Västervik. Vi kan kalla dä en mor&dotter-förmiddag. Vi ska till sjukhuset å sen hoppas jag att hon har planerat in en tripp på stan. Annars känner jag inte för å gå upp vid 7 imorrn faktiskt. Jag har blivit tokit morrontrött. Jag skyller på vädret. Å att folk messar mej mitt i nätterna. Å nej, stänga av mobilen kommer inte på fråga. Då kan man missa alltför mycke spännande.
men klaga inte dåå. Jo, jag klagar som fan!



image405
Dä här barret måste fixas. Inom kort. Jag ser ut som en råtta i huvvet.
Dä ä lite pinsamt. Tack å adjö slingorna. Ses till våren igen.

Publiken säger
Postat av: malon

tycker faktisktinte att du ser ut som en råtta i håret. Bra va? =)

2007-11-19 @ 13:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback