Pippi.

Jag har blivit bakis. Då undrar jag varför man blir dä mitt på eftermiddagen. Jag mår illa, mitt huvve håller på å åka av..å ja, dä känns som dagen efter 10.00..fast nu är klockan 16,36.
Inte helt okej enligt mej.

Jag har kommit på gårdagens roligaste händelse, när Tanja skulle beställa taxin.
TaxiTant:Å namnet?
Tanja:Ehhh..Fredrick!
Å så brast dom båda ut i världens gapskratt. Tanja höll till å mä på å kissa på sej.
Men dä vore ju pinsamt å beställa i sitt eget namn när resan bara tar 3 minuter..hm.

Här sitter jag inlindad i en filt, ett glas pm på bordet, datorn i knät..
..å Pippi på de sju haven på tv.
"vänta bara tills pippi kommer, då blir det bara en blööt fläck kvar av dej"
Dä ä så dom ska tas, dom jävlarna.
En klockren Lördag.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Du är ju som pippi du hahah

2007-11-10 @ 17:02:55
Postat av: mija

Söndag?

Postat av: Anonym

jag kollade också på Pippi!

2007-11-11 @ 12:51:05
URL: http://dubbelnougat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback