Radikalt.

Henke sa igår:
 "Klart du kommer ha time of  your lífe, men dä kommer förändras radikalt"
Radikalt. Dä får jag nog slå upp så jag vet exakt va dä betyder. Men så länge låter dä läskit å jag tänker:
Ö-öööuuuw

Nu ska jag snart jobba..dä känns som att jag kan komma i tid idag..34 minuter på mej från å mä nu. Å min frukost är snart uppäten. Dä går bra nu. Sen ä dä bara borsta fram colgate-leendet å ta på sej världens snyggaste jobboutfit å hoppas att bilen startar.

image413
Här är huvudbyggnaden på mitt jobb. Huvvet som vi kallar den.
Ur bild till vänster ligger typ 60 rum.

28 minuter kvar. Hej hopp.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Wow! Fancy ställe!! Ser ju riktigt bra ut! Haha, sådär brukade jag göra också, men min pojkvän är en datanörd som har gjort det till sitt mål i livet att lära mig vad de små siffrorna betyder... Så nu vet jag lite i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback