Shoe must go on, som daniel sa.

Jösses va jag borde städa egentligen. Men jag skyller nog på att jag ska leka mä mina änglabarn om en timma ungefär så jag hinner ju inte. Dä förstår ju vem som helst att inte dä går ihop
.
image381
Ja, jag vet. Skorna borde stå inne i ett skoställ.
Men dä ä lixom bra å ha lite skor i bilen sådär.
När som helst kan man bli blöt om fossingarna, praktiskt.
Men träningsskorna
vet i fasen vad dom gör där.
Jag tränar ju som bekant inte ett dugg just nu.
Återigen..adidas..i love it♥

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Jag brukar också ha extra skor i bilen. Mest ifall jag får för mig att ha klackar nån gång dock. Inte så lyckat att köra i klackar...

Postat av: Emma

Visst är det bra med grejer i bilen.. fast jag kör ju som du vet med apportbockar, vittringspinne och koner i stället..

2007-11-08 @ 21:04:44
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback