Silverdalen i mitt hjärta.

Tur för snön att den inte ligger kvar på marken alltså. Hade den gjort dä hade jag övervägt å gå i ide.
Egentligen gillar jag snö, men inte här, inte nu å inte än.

Ska snart iväg på en liten nostalgitripp. Jag å Mamma å Ida ska till Silverdalens skola å kolla på samling. Min minstinglillebror ska sjunga astrid lindgren sånger å sådär. Dä blir spännande å se hur dom uppför sej dom där små kottarna. Förskoleungar har ju en förmåga å spela över lite ibland..

Jag återkommeR

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Haha, ja det kan ju också vara en bra ide! Har ni inga skåp i stallet där ni kan hänga era saker då?

Postat av: mija

Vilken stilren, snygg outfit du har fått på din blogg. How?
Kul läsning btw. / M .

2007-11-09 @ 11:52:23
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se
Postat av: jenny

Samling, det var tider det!

2007-11-10 @ 11:28:01
Postat av: Henke penke

Snö är ju helt underbart.. bara ut o gör snöänglar med dig.. ;)

2007-11-10 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback