Städmani.

Honey. I'm hoome.

Ja, jag åt ingen mat. Dä dög såklart inte åt mej. Smörgåstårta. Iiiik.
Jag åt en ostmacka å drack ett glas cola istället. Eller..två glas.
Jag har även städat hela pappas nedervåning. Jag har bytt gardiner å pinglat till i alla fönster. Efter dom två första va jag redo å ge upp. men jag kämpade på. Å så städade jag av alla bänkar å golvet. Å toan.
Han kommer få en chock när han kommer hem ikväll.
När jag va helt klar vågade sej Figge nerför trappen.
"oj va du har städat, jag tänkte precis gå ner å börja"
Eller hur!


Publiken säger
Postat av: Sofia

Och jag som tycker att jag har städmani, det där slår mig med hästlängder :O

Postat av: Jennie

Duktig du e då!!! =)

2007-11-11 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback