Dag 2.

Än så länge går dä bra dä här nya livet. Fast jag är konstant hungrig å missbrukar tuggummi. Dä är en bra grej å ta till. Dä är inte alls roligt å handla.
Mitt livs tråkigaste willys-shop inträffade idag:
 Clementiner, äpplen, potatis, knäckebröd å ägg.
Jag har gjort potatis-premiär här idag för övrigt. Jag har inte köpt potatis under hela tiden jag har bott här. Å dä har jag gjort sen april förra året. Men tacka vet jag makaroner alltså. Dä ä så mycke mer lätthanterligt.
..fast stekt potatis å ägg är rätt underskattad mat oxå mä skitmycke grillkrydda på..

Jag älskar mitt meningslösa liv,
hur är ditt liv?

Publiken säger
Postat av: Emma

Det kommer gå kanon det här.. =)

Postat av: jenny

haha ja grillkrydda måste det va på! Max och jag diskuterade det häromdan, att utan det är det inte gott =P Men hur fasen kan man undvika potatis så länge?

2007-10-10 @ 20:22:40
Postat av: Sofia

Jag hoppas att du köpte färdigskalade potatisar.. (;

2007-10-10 @ 22:16:53
URL: http://soffipoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback