Datorn å jag, vi är goda vänner.

Ibland vill jag slänga min dator i väggen. Alltså på riktigt.  Dä är när den beter sej illa å vägrar samarbeta. Den bestämmer sej för å stå helt still å inte låta mej kunna göra nånting. Å så knorrar den. Dä är dä värsta. Då är dä nära att den åker i väggen alltså. I kombinationen Knorr/Låsning/Pms/Hungrig/Trött, ja då åker den.

Å så har den ju druckit vin oxå. Ett helt glas vitt vin. Därför kan jag inte skriva på dä vanliga tangentbordet. Men jag har ett flashigt rött. Funkar perfekt.
Exempel rött:
Jag ska te vimpan å köpa hästmat idag, å så ska jag tvätta.
Samma fast på alkobordet: 1ag qs2a t533 v50-an 5dag å 2+-a häqst0at, å qså qs2a 1ag tvätta,


Väldigt väldigt alkoholiserat tangentbord alltså. 
 
image254
Du spelar på sista versen. Datorjävel.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Haha.. Fyllecajan i egen hög person.

2007-10-01 @ 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback