deal or no deal.

Jag gjorde upp en deal mä Gerry ikväll. Om han å Mogge skriver en låt till mej som handlar om mej så ska han få min mössa. Den ska va 3 minuter å seriös. Den ska alltså inte handla om hur blåst jag är å sånt..Men sen kom jag på vad jag satte på spel. Min mössa. Jag är ju kär i min mössa.
Men jag har en plan!

image317image318
Jag ska inte svika dej min vän. Aldrig i livet ♥

Publiken säger
Postat av: Dr Balo

Fin mössa, faktiskt. Men inte finare änmin. Du ska få se en finmössa med mig i :D

2007-10-26 @ 23:30:01
Postat av: Gerry

vad är planen? texten är så jävla bra än så länge.. men jag tror inte den eller låten hinner bli färdig innan du åker.. men jag borde få mössan i alla fall..

2007-10-27 @ 11:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback