...

Idag har jag fått kort från Flän. Han lever livet i Australien, lär sej surfa å grejjer. Han är inte dålig han.
Jag har fått lönebesked från dagis oxå. Mer positivt än va jag trodde faktiskt.
..men sånt här skiter ju ni i..

Igår fick jag lite flytta-härifrån-ångest. Den har gått över idag. Men Lillian, min tvättpolare på jobbet. Hon kommer få dä hårt. Idag sa hon "Men Elin, nu ses vi ju inte på jättemånga dar..dä ä ju..nästan sorgligt"
Stackarn va hon ska sakna mej i ett halvår. Jag kommer förmodligen inte ha en tanke på Fredensborg.

Jag är sjuk oxå.
Men jag ska inte gnälla. Dä är så tröttsamt. Men dä är bra synd om mej. 

Publiken säger
Postat av: anders

flan ar liksom en toppenkille... klart att toppenkillen skickar kort och grejjer....toppenkillen har foroverigt borjat jobba nu.... nasta gang han orkar skriva dagbok ska du fa lasa om da

2007-10-26 @ 12:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback