Im oversocial sometimes.

Idag har vatt en sån där extremt social dag. Jag har jobbat. I mitt jobb tvingas man va social vare sej man vill eller inte. Om man inte gömmer sej i typ en av städskrubbarna till ruschen har lagt sej. Dä gör jag ibland.
Direkt efter jobbet spurtade jag hem å bytte kläder, sen hämtade jag Malin så styrde vi volvo-pärlan mot Växjö å käkade kladdkaka mä Jejja. Å nej, dä ingår inte i mitt nya liv. Big minuspoäng för den.

Jag har även försökt ringa min hyresvärd. Jag ska ju faktiskt inte bo kvar här. Hon vill inte svara. Dä förstår man ju, hon vet väl va dä gäller. Men tyvärr tyvärr kan ju inte alla få sin del av Elin alltid.


Publiken säger
Postat av: Tobbe

Men din jävel va och inte hälsa på mig!!

2007-10-18 @ 23:06:56
Postat av: Emma

Haha.. mdå leder jag =) jag åt bara en ynka skumraket igår.. och Jennie med..

Postat av: Jennie

DETTA ÄR EGENTLIGEN TE EMMA: Hmm..ynka skumraket...BULLEN då? Glömde du den? =P Jag delade iaf både skumraket o bulle med min son..hihi!!!

2007-10-19 @ 08:28:02
URL: http://www.jenniegson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback