pingpongsong

Om ni har råkat missa att jag har ett typ asmånga-årigt- pingis-liv bakom mej så har ni inte läst min blogg så värst bra. Ni får en ny chans. Jag har alltså varit lite av ett pingisfreak. När man tänker tebax på den tiden saknar man dä, i början när man va skitliten va man mest där för å springa runt å störa dom andra känns dä som. Man va bara allmänt jobbig lixom.. När man blev äldre å hade riktiga träningar va dä andra bullar. Då va man skitarg på dom där små råttorna som bara sprang omkring. Vi brukade få läsk av Robban ibland om vi va duktiga, även att vi gjorde lite som vi ville mä han. Ida, jag å Sandra började spela i serien, vi kom tvåa varenda år. Dä va dom där jävla tuggummi-tuggande pauliströmarna som tog hem segern, alltid. Eftersom jag var åksjuk va dä aldrig roliga resor dit å hem alltså, å så jäkla pigg i kroppen va jag inte heller. Men vi hade roligt. Då. Nu pratar vi inte mä varann längre. Ibland fick jag spela mä i killarnas lag. En inhoppare av högsta klass. Hm.
Finns många minnen från dom där åren minsann. Jag kommer särskilt ihåg när vi spelade i världens minsta lilla gympasal å jag förlorade en match. Som den dåliga förlorare jag är sa jag att "dä va ju för hon va vinögd för helvete" Dä va hon  på riktigt. Jösses va hemsk jag va. Hon va bra oxå. Faktiskt.

image315image316
Ja, jag bet på racket när jag va nervös. Hurså?
Dä va säkert Lindsdals fel. Jag hatar Lindsdal. Där har dom en jävla massa bra pingisplayers.

Publiken säger
Postat av: laaaarsson

hahah ja visst är det gott att tugga på!!!!!!!!!!!! det gör jag med.. iofs jag biter på allt haha

Postat av: Emma

Den hallen har jag varit i med... den är för jävla liten! Att du inte skyllde på det när du förlorade?!

2007-10-25 @ 20:04:31
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se
Postat av: g

du äter ju bara vesuvio så varför skulle vi fråga?

2007-10-25 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback