Sälen-Update.

Jag har kontaktat chef-Peter idag igen. Dä va bra tyckte han. Men nu har dom skjutit fram alla vem-får-jobb-beslut till nästa vecka. Fan då. Han hade lite svårt å placera mej sådär på rak arm. Jag förklarade mej som "du vet jag mä systern å bäbisen" Då minsann gick dä upp ett ljus å han tog upp mitt nuvarande hotelljobb å shit. Typ en exta mini-intervju skulle man kunna kalla dä. Dä kan va bra, dä kan va dåligt. Vem vet.
Håll tummarna en vecka till, tack!

Dä ä synd om Tanja. Hon jobbar. Jag vill ju lixom va pejron mä henne oxå. Men jag har lovat å göra allt dubbelt.
Dä blir en hård kväll alltså. Dubbelt överallt. Hujedamej.
♥Imorrn Cookie-T, imorrn är dä du å jag♥

Men nu laddar jag för Dregen-ligget.

image270


Publiken säger
Postat av: carro

tack för inlägget :-).. Tycker du han är lik mig, hihi de säger alla.
Hoppas ni får en trevlig kväll, lycka till med Dregen :-P
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback