Spontana kvällsplaner

Här sitter Tanja å jag å lanar i godan ro. Utan tanke på å röra rumpan från soffan mer än när vi måste på toa eller hämta pm i kylskåpet. Men, mä våran breda breda bekantskapskrets så blir dä inte så. Vi ska leka fotbollshuliganer på Oskarsgatan mä the students å guniess-rekord-hållaren.
..mer spontanitet åt folket..
gracias

Jag måste träna på å va social till imorron. Då ska jag jobba igen. Närkontakt mä gäster hele dan. Jag ska le, fråga jättetrevligt om dom behöver nåt eller sådär å sen ska jag tacka för mej å låsa in dom igen.
..jag brukar alltid tänka hemska tankar när jag sätter nyckeln i låset..ofta består dom av att nån hänger där inne å slår mot mej när jag kommer.
Ni förstår att mitt jobb tar på psyket.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback