Stora vs Lilla

Som ni vet gör jag allt för å få min syster stolt över mej. Hon ska ju lixom kunna säga mä ett leende på läpparna att "dä där hörrni, dä är min syster dä!" Men som ni oxå vet så har jag ju inte kommit dit än. Jag dricker ur skitstora flaskor  å jag tar medvetet på mej udda strumpor för jag  inte tror jag behöver ta av mej skorna ändå..å sånt där.
Nu skulle jag impa på henne å berättade att jag tänkte baka. Inte ens dä hjälper.
Då fick jag dä här:
 "NEJ för helvete.. gört inte.. det passar inte i vår nya livsstil!!"

Jag vet inte om jag gillar den här nya livsstilen faktiskt.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Varför passar inte de in? Baka hemma e ju både ekonomiskt och gott.

2007-10-02 @ 18:53:42
Postat av: Emma

Kan hända att det är både ekonomiskt och gott.. men inte nyttigt för våra kroppar!

Postat av: Jennie

Haha..går faktiskt o baka nyttigt ju..bröd iaf =)
Har du skitigt på dina golv? ;)

2007-10-02 @ 21:19:41
URL: http://www.jenniegson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback