Typiskt dej, jävla Elin.

Jag ringer mamma.
Hon: Aa
Jag: Min bil startar inte.
Hon: Har du glömt stänga av wadion nu igen?
Jag:....ja
Hon: Men Eeeeeliiin.
...sen försöker jag mej på en bra förklaring till varför jag alltid glömmer dä, men..jag vet inte hur dä gick om jag ska va ärlig. Allt är höstens fel. På sommarn klarar den av dä minsann. ..

Jag är duktig idag, jag har putsat 9 gigantiska fönster åt mamma. 18 till å mä eftersom dom har två sidor. Hon har suttit å tittat på bara. "...ser du att dä ä en fläck kvar där..mitt på..." Orka drygt. Å så äter hon godis oxå. Men jag har inte tagit en enda bit. 1-0 till mej å mitt nya liv.


Publiken säger
Postat av: Sofia

3 december

Postat av: pop-mört

Det kan man kalla ett riktigt dagsverke

2007-10-09 @ 19:20:37
Postat av: Emma

Pucko.. det hjälper inte..

2007-10-09 @ 20:13:19
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback