Vimpan is the shit.

Jisses va ni har saknat mej idag märker jag. Jag ber om ursäkt för  dä. Jag har varit på turné i Västervik. Fikat hos Anna å hela baletten. Hund-Hanna är så tjock så hon knappt kan gå. Mitt visakort vägrar fungera. Igen. Dä är rätt störande faktiskt. Im out of money hela helgen. Jag får satsa på en gratiskväll på pumpen imorrn. Ibland har jag en grym förmåga å lyckas mä sånt, men ibland är folk så himlans tjuriga å snåla. Snåla framförallt.

Snart ska jag till Vimmerby. Dä ä lite av mitt favoritställe såhär på helgerna. Fast idag ska jag till Therese på kalas. Dä betyder att jag ska va sådär liten å oskyldig som mormor vill tro att jag faktiskt fortfarande är. Jag ska inte på Harrys alltså. Dä blir en Harry-fri helg. Hujedamej.

.nu måste jag göra mej kalasfin.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback