Back to life, back to reality.

Helsingborg va händelserikt. Innehöll lite av varje kan man säga. En vädligt paff Ekke t.ex. Eftersom han inte visste att vi skulle komma. Wehuu! Där hade vi dukat upp värsta kalaset. "Meeen för helveteee..ni skooojjaar" Nono. Där satt vi helt livs levande.

Trippen innehöll även ett besök på akuten, kommunikationssvårigheter å shopping utan fynd.
 Å så fest då. Mycke spännande;
Tanja blev ju i princip "förlaaaamad". Hon spillde å spillde. Men inte va dä hon inte. Hon sa fel saker vid fel tillfälle. Jättehögt å jättedumt. Vi sjöng karaoke. Körde lite sanning å konsekvens. Blandade groggar så folk blev dåliga. Endel seriöst snack uppkom. Som vanligt. Å så fick jag bli störd oxå. Jättestörd. Till ingen jävla nytta tydligen.
Vi startade en visomintepratarskånska-pakt. 3 mot 3,
Flän har ringt mej hela nätterna. Dä va roligt. Han har så mycke intressant å prata om sådär mitt i natten. I like it.

Jag fick en kurs i storstadsliv oxå. Pejtorrr lärde mej att man faktiskt  verkligen inte går på röd gubbe, vips är man påkörd. Å att man tar taxin längs sidan å inte dom i mitten för att dom ser roligare ut. Å så är dä ett hav, inte en sjö. Å man försöker inte åka taxi för fast pris, å så tar man på sej bältet oxå
Detaljer detaljer


1. Här vankas barnkalas. Inte varje år man fyller 22. Å inte en enda aning hade han. Va kewl.
2. Födelsedagsbarnet himself.


3.Damir, Balle å Hilding.
4. Ekke sätter på musik. Dääääh!
5.
Pejtorr å Ekke


6. Min sovhörna.
7. Å så bästa tänkbara sängkamrat. Cookie.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback