EgoElin tyder sitt horoskop.

Jag är oxe. Dä ä ju såklart. Jag är stark å kan bli väldit frustrerad. Typisk oxgrej lixom. Då ska vi see;

Dä står här att dä handlar om arbete å sådär..saker jag vill sköta om och smarta beslut.
Stämmer: Jag har ju arbetat mä å sköta barn i veckan. Å smarta beslut tar jag alltid. T,ex idag åkte jag till jobbet endast i tron om att bensinen skulle räcka. Den räckte. Alltså; smart!
Sen ska jag tydligen känna att jag har varit effektiv nog.
Stämmer, jag är nu ledig till min systers födelsedag som infaller den 3e oktober. Fatta vad länge.
Månadsskiftet ska jag tydligen ägna åt vilda nöjen av alla slag.
stämmer, jag är alltid vild å har alltid kul.
Du är impulsiv, karismatisk och har mycke lätt för att knyta nya kontakter.
Ohja, jag är överfull mä spontanitet, skiner som en sol å går gärna fram till nya människor å säger hej.


Publiken säger
Postat av: Sofia

Jo, jag har redan fått ta emot hot på msn (a) Detta stärker bara min tro om att fansen är djävulsdyrkare så fanatiska de verkar vara

Postat av: Emma

Stämmer ju typ?!

2007-09-27 @ 20:09:50
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback