Hultsfredtragedy.

Dä har hänt nåt konsigt i Hultsfred inatt har jag hört. Min första reaktion var uuuhhhääääää. Men sen kom jag på att; ska jag säga, jag är inte så jävla fager själv.
Man får inte missunna folk å skinka på varann. Som Calle Schulman hade sagt.

Tji fick jag som trodde jag skulle va ledig imorrn. Här ska jobbas. Orka drygt känner jag.
Men idag mina damer å herrar. Idag kom jag i tid. Jag flyttade fram starttiden till 06,00 helt enkelt. 05,57 stämplade jag in. Grattis Elin. ..man måste va lite smaart..


Publiken säger
Postat av: Emma

Alla gör vi våra misstag.. men alla gör inte lika grova missar =)

Postat av: malin

men hallå nu blir jag super nyfiken vad har hänt i lilla hultsfred som inte jag vet om???

2007-09-16 @ 16:49:08
Postat av: Mickan

Jag säger som Malin. Vad har hänt i Hultsfred som inte JAG vet om?? Det låter hemskt. Borde jag bli orolig?

2007-09-16 @ 20:39:35
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback