Iiiiiiiiiii. va gör jag?

..jag har just skickat jobbansökningar..till SÄLEN..milda makter..nu är dä tydligen på riktigt att jag vill härifrån..å eftersom jag skrev så sjukt intressanta mejl så ä dä ju klart att dom tänker "wooow, här har vi henne vi alltid har letat efter!" Å mä min erfarenhet så ja, jag är rätt kvinna för jobben. Blir svårt å välja vilket jag ska ta bara.

image202
Tanja va här mä frallor idag på förmiddagen. Vi hade en mycke social fika. Mycke social.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Sälen Ligger ju i Dalarna ;)

2007-09-06 @ 20:23:18
Postat av: Jennie

Coolt ju...Sälen o allt =) Määh, hur ska du o Tanja klara er utan varandra..??.. Hon kan INTE följa mä dig..för hon MÅSTE va kvar här.. Annars KLARAR INTE jag mig!!!
Bara så du vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback