inga konstigheter.

..okej..dä blev vinst mä  5-2. Jag skuttade till när 3-2 målet kom. Tänkte att wiiihooo mitt tippade resultat blir dä. Jättelycklig. kände att "jaha, nu blev jag bra på sånt här oxå" Sen blev dä 4-2. Neeeej!!, blev min kommentar. Alla andras blev jaaa!!. Men jag, ja jag tänkte mest på vad jag hade gått ut mä i bloggen. Den följer mej. Min vän.

Ett tag ryckte dä fruktansvärt i pejron-tarmen. Dä va nära nära att dä blev party idag. Å att jag hade fått börja jobba senare å va bakis å behöva tänka att jag "aldrig i helvete mer ska bakisjobba!"
Men, jag slipper. Dä blir en kväll i soffan. I vilken soffa vet jag inte än.
..känns mest angeläget mä min egen..

Publiken säger
Postat av: Anonym

Hehe ja det kanse ja skulle göra.. :-).. Annars kan du ju få det om du vill, superenkelt att göra och extremt gott kan ja lova :-D...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback