Jag är vacker!

Jag har kollat på ett sånt program idag. Man skulle lära sej tycka om sej själv. Så imorrn ska jag stå framför spegeln å säga till mej själv hur vacker jag är. Men dä förstår vi ju allihop att dä kommer veerkligen inte på fråga. Jag ska stå där i vanlig ordning å gnälla å gnälla å gnälla. Se varenda brist. Dä vill inte säga några.
Å i vårat orättvisa samhälle är dä ju rätt kraftigt bevisat att man fanimej inte alls duger som man är.
Även om man mot förmodan skulle få för sej å tycka dä själv.


Av dä här att döma; nej, dä blir ingen jävla jagärvacker-övning för min del.
Jag har tappat hoppet. Dä ä tur jag är så fruktansvärt rolig.

Publiken säger
Postat av: Martina

Hallå där!
Jag är utsänd från Milo som driver tjejsnack. Vi kollar runt på alla som är med i länklistan och ser om dom fortfarande håller på med tjejsnack. Nu verkar det som om det var några veckor sedan du svarade på frågorna.
Om du känner att du inte vill vara med längre kan du maila mig eller gå in på www.mlilja.net/tjejsnack och avregistrera dig. Annars får du givetvis fortfarande vara med! =)
Tack på förhand!
Mvh Martina / Milo / Tjejsnack

2007-09-25 @ 08:33:25
Postat av: pop-mört

haha... Du vet ju vad jag har sagt ;!

2007-09-25 @ 17:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback