Jag ska bli hemmafru. Ta mej tusan.

Jag är trött på mitt jobb. Jag ska snart bli hemmafru. En bra sån. Jag har tänkt på dä idag.
3 skäl att jag kommer bli en bra hemmafru:

1. Jag är en jävel på å stryka skjortor. På riktigt. Jag gjorde dä hela sommarn/våren 2006. Ungefär.
2. Jag kommer inte försöka klura ut saker själv. Jag ringer pappa, direkt! Alltså kommer dä aldrig behöva låta "Men Eliiin, hur trög får man bli?!" Allt kommer lixom fixas. Jag kommer givetvis ta åt mej äran för dä i alla fall. Men dä är sån jag är.
3. Jag kan ta hand om barn. Jag gör dä till å mä gratis.

...ett 4e skäl borde va att jag är en bra kock. Men, när man håller på å kräkas av sin egen köttfärssås så vet i tusan.
..å sen att jag fick fråga Tanja varje morron jag lyckades komma upp först i Norge hur man "gör gröten nu igen"..dä ä oxå lite pinsamt. Men nu så. 3 dl gryn å 6 dl vatten. Nu sitter dä som gjutet.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback