Mathysteriskt.

Jag har städat idag. I alla fall börjat. Tanja har städat hemma hos sej oxå. Dä innebär ständig messkontakt. Kort men innehållsrikt..ungefär såhär "orka drygt mä dä här!" å svaret på dä "Hatert!" Å sådär höll vi på. Sen ringde hon. Då orkade hon inte mer. Då gick vi å solade istället. Sen bjöd hon in mej på middag. Spaghetti, mackor å pm. Inte fy skam. Inga hånkommentarer till den maten tack. Den är bra underskattad å inte så värst onyttig heller. haha. Mättande va dä oxå.
..dä gäller å äta upp sej så man får lite underhudsfett å klarar vintern.. 

Folk ska gå å träna nu. Emma, Tanja å Malin.
Jag ska städa klart. Jag har noll träningsmotviation.
Å sen har jag åkt på en förkylning.
Thanks snoret, du kom lägligt. Jävligt lägligt. För inte ska man träna när man är sjuk.
Absolut inte.

Publiken säger
Postat av: din vän här nere i stora staden

du.. du är duktig som inte tränar när du är sjuk.. tänk om jag kunde vara lika duktig.. det är väl jag som borde vara mest aktsam med sånt.. eller nä, är ju inte färdigutbildad än... då får man väl fuska va? för inget drabbar mej det ska du veta.. hoppas allt är bra mä dej förutom snoret då..
kram på dej min vän

2007-09-06 @ 14:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback