Min rädsla för flygplan. Å lite matsnack.

Jag har aldrig gillat flygplan. Dom ser hemska ut för dä första. Jag blir livrädd när dom rullar in. Särskilt sånna där mä svart där fram. Uh. Å så kraschar dom. Oroväckande ofta nu för tiden. Så mitt beslut om å aldrig mer flyga står fast. Tills vidare..

Jag är rädd för rätt mycke egentligen.
Fåglar.Grodor.Fiskhuvven.Flygplan.Höjder.Mörker.


Bra å veta om man ska bjuda mej på mat:

Jag får kväljningar av potatismos, jag kan inte äta spaghetti å köttfärssås ihop, jag måste halvbränna köttbullar för å inte må illa av dom. Jag hatar lök i mat. Jag äter inte sånt jag tycker låter äckligt eller ser äckligt ut. Vet att jag inte tycker om dä bara. Räkor går bort bort bort. Svamp oxå. Kokt potatis är värsta tråkiga maten.
Kött har aldrig varit min grej.

Men som jag brukar säga.Fullkornsspaghetti mä vitlök å salt å ketchupklick å doppa i är underskattat.
 Mycke underskattat.

Publiken säger
Postat av: malin

herregud du är fasen inte lätt att leva med, eller bjuda på mat.

2007-09-17 @ 12:43:38
Postat av: Emma

Fraller och PM:n glömde du..

Postat av: Anonym

Ojdå, de var inte mycket du gillade heheh.. Hoppas du gillar pajen då :-P...
Du jag måste bara fråga , vad är den där PM:n ni babblar om hela tiden.. Jag fattar noll asså, men så kanske man är lite trögfattad oxå hihi..
kram

2007-09-17 @ 13:26:22
URL: http://Felixensmamma.blogg.se
Postat av: pop-mört

att Flyga e ju skitmysig känsla :)

2007-09-17 @ 17:34:34
Postat av: jenny

men vad fan äter du då? =)

2007-09-17 @ 20:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback