Min soulmate å jag.

Dä är ett väldit tjat om "jag å Tanja" i den här bloggen. Men dä ä bara för att vi är bästisar å nästan sitter ihop. Så därför, Vi:
♥har en förmåga å missbruka ordet dö. Vi dör åt allt. "jag dööööör" är väldigt välanvänt t.ex! 
♥har båda ärvt våra farsers manlighet. Vi svär, dricker öl å rapar.
♥skulle döda för PM en bakissöndag.
♥gör ironi av oss själva. Vi skrattar åt varandras brister "hahaha fan va snygg du är" 
♥har ett eget språk. Dä uppskattas inte av omvärlden. I alla fall inte av våra syrrer.
♥drar sneluggen åt höger, sprayar som fan å så tjupp; i mä ett spänne. Done.
♥har en förkärlek till Posion. Alltid ett måste på karaoke minst en gång. Minst.
♥lär varann mycke bra. Jag har lärt henne äta romerska bågar. Hon lär mej danska.
♥har hånglat mä samma kille samma kväll. han smakade skitäckligt. Längesen.
♥tycker allt är "orka dryyygt mä dä hääär!!!"
miniroadtrippar. tjatar oss till lån av dieselbil. packar den full. sen ger vi oss iväg.
fylleringer på harrys dubbeltoa. dä slår aldrig fel. vi sitter där på varsen toalett å pratar
♥har ett eget radioprogram "wedi wadio på datorn än så länge.men snart mina vänner, snart!
kör i. Ja, vi är inga bra bilförare. "vi kommer säkert dö samtidit..i en jävla krasch eller nåt"
skulle ha ett mycke tråkigare liv utan våra idiotryck. Punkt.

image199

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback