Mission Completed.

Pew. Jag har precis varit tvåbarnsmamma i en timma. Min arm har domnat bort. Adam är endast lycklig om vi går runt runt här i lägenheten. Å Ida tar saker från han å då tjuter han för dä. Hon vill ha mej för sej själv, lilla Skruttan. Men..jag klarade dä bra..dom skrattade mycke. Då är man godkänd. Nu har deras riktiga mamma hämtat dom. Alltså min syster.

Jag har gjort en film. Ni kan kalla mej filmskapare om ni vill. Den heter A la Elin å Tanja in Spaaain.
Dom som har sett den tycker den är mycke avancerad å innehållsrik. Jag själv är mest nöjd mä bakgrundslåten Holiday In Spain. It almost make me cry är dä värsta. Min film är sorglig.

Publiken ger den 5 klöver av 5
♣♣♣♣♣

Publiken säger
Postat av: Jimmy Igen

Morr vem var det som lärde dig? ;)

2007-09-11 @ 20:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback