på onsdag..då jävvlar..

japp.  på onsdag klockan 14.00 måste jag koppla på charmen. Rejält. Jag ska på anställningsintervju. Så snart kanske jag blir sälen-bo. Om allt går som dä ska vill säga. Men, man kanske inte kan glida på samma bananskal hela livet. Nån gång bryts trenden förmodligen. Dä kan va nu. Men han ska minsann få veta exakt hur duktig hotell-jobbare jag faktiskt är.
Ni kan smått börja planera in hälsa-på-veckorna. 4,5 månader har ni å fylla ut. Jag behöver ständiga besök för å inte längta hem till er igen. Gratís boende å afterski mä mej. Lockande?
Så nu är dä bara för mej å få jobbet..å ja..våga åka dit..

Ciao

Publiken säger
Postat av: anders

jag kommer och afterskiar med dig om du kommer och afterkängruar med mig

2007-09-20 @ 08:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback