PM-förklaring

Jag får många frågor om denna PM. Den nämns rätt ofta här i min blogg. Folk frågar mej på msn, va fan är pm?! endel kommenterar å frågar. Dä värsta är att jag är beroende av dä. Dä blir man rätt lätt eftersom där är så tusikens gott. Å en bakissöndag utan pm, dä överlever jag inte. Helst ska dä stå en breve sängen på natten efter partajj oxå. Så man kan ta sej en slurk om man vaknar till.

Så nu. En gång för alla!
This is PM.
image223

Publiken säger
Postat av: Anonym

nä fy fan pepsi smakar fis och fjärt och gammal stjärt.

Postat av: jenny

det dricks varje dag =)

2007-09-18 @ 21:46:41
Postat av: aet

goaste av alla :)

2007-09-18 @ 22:38:58
URL: http://anieszka.blogg.se
Postat av: malon

Hörde du inte på P3 när Peter Siepen var där och sa att läsk är det värsta man kan dricka typ. Det fanns inget bra med läsk överhuvudtaget. Ocg light-läsken var ännu värre på grund av att kroppen inte kunde ta hand om det konstgjorda på något bra sätt.

2007-09-19 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback