släng dej i väggen, dammråtta.

Dä ä nåt konstigt mä mej. Vanligtvis har jag ordning å reda här i min lilla lya. Alltså jätteordning å typ dammfritt. Nu för tiden är dä tvärtom. Jag slänger allt på golvet å jag lämnar disk å håller på. Jag måste skärpa mej.
Dä här håller inte.

Jag fick mess av min mamma förut.
"hej vad gör du? jobbar du i stenberga eller? själv ligger jag på stranden, men jag är den enda som solar mä vantar, kram mamma"

30 grader varmt har dom. Som om jag skulle bry mej!

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Känner igen dedär. Min lägenhet e nog inte den renaste. Men jag trivs

2007-09-25 @ 17:51:11
Postat av: Emma

Släng dig i väggen eller kom hit och städa.. det är alltid värre här det vet du!! =)

Postat av: Jimmy

Elin e lite sotis ;) Väkommen hem till mig

2007-09-28 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback