Söndagkväll i Hultsfred.

 ..kommer ni ihåg den där Ica i Rutan?..jag va rädd för henne. Hon va läskig.
Å så va jag rädd för fulla människor. Jätterädd.
dä var då..
nu tar jag Ica mä en klackspark å är en av alla fulla människor som barn blir rädda för.
..däfrför är jag inte pejron i barns närvaro..jag är ju dagisfröken ibland.

Jag skämdes i Vimpan häromdagen. Jag gjorde nåt pinsamt.
Fast dä va roligt. Givetvis va dä roligt. Jag skrattade. Emma oxå. Men ingen såg Emma. Dä va dä roliga.
Jag drog helt enkelt ett totalt glädjetjut i min ensamhet trodde ett par.
Dom tittade på mej å log förstående. Jag log tebax å såg överlycklig ut.

men håll mä, dä ä fanimej inte lätt å fälla ihop en barnvagn.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jag fattar inte riktigt men de e ju svårt att fällaihop barnvagnen

2007-09-09 @ 22:05:26
Postat av: jenny

haha
jag älskade ica i rutan. Det roliga är att killens mamma har jobbat ihop med henne, de hade föredrag ihop =)

2007-09-09 @ 22:55:01
Postat av: Emma

Det är ju inte så himla svårt att fälla ihop en barnvagn.. inte så svårt att man måste skrika av glädje när man klarar det =)

Postat av: Anonym

Ica i rutan är jag fortfarande livrädd för, min syster brukade imitera hennes hemska röst dessutom! och jaga mig... Brrr... Ryser när jag tänker på henne och det hemska skelettet Åke som hon körde omkring med i en jävla kundvagn! Hallå, hur psyk är inte det? Livsfarlig kärring.

2007-09-10 @ 19:41:14
URL: http://igobananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback