SpeedwayFrun

Om man inte riktigt gillar speedway. Då får man leva sej in i en fantasi. Idag blev mr.nummer5 mitt offer. Han fick va min man. Jag kände mej som en äkta speedwayfru där jag satt. Vinkade lite fjollit när han åkte förbi. Skrek när han vann. Å blev mäkta stolt när han körde förbi nån. Dä hela blir mycke mycke mer intressant då.

Dä finns tydligen en oskriven regel när man är på sånna där jippon. "När dom tar en 5-1a måste du ställa dej upp"
Men inte trodde jag man skulle flyyga upp å skrika hej vilt. Nej, där gick min gräns. Jag satt kvar å klappade händerna. Dä räcker. Jag ville mest ha kaffepaus för å slippa lukten av cyklarna.

Dom vann i alla fall. Nu väntar semifinal.
så insatt


Publiken säger
Postat av: Jennie

Va fan... Självklart måste man bjuda lite på sig själv o skrika o ha sig ;) Haha..lät ju som du lyckades där ett tag med mr.nummer 5!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback