..WaRnInG..

..jag mår illa. Jag vill inte äta. Jag är inte hungrig. Vägrar få magsjuka. Dä ä nog bara tillfälligt..
..men Emma, kom inte hit..kräks jag i din närvaro lär du hata mej för all framtid.
Emma har kräksfobi. Dä har varit synd om henne ibland när jag har varit en tokit åksjuk lillasyster.

En kväll när jag inte kunde sova slog dä mej hur livsfarligt dä verkligen är å flyga. Jag ska fan aldrig mer göra dä tror jag. Går dä sönder där uppe, ja då dör man. Tacka vet jag buss. Ta mej tusan.

image217
Den här lilla krabaten kan krypa numer. Fenomenalt.
Men,
dä betyder att dä inte kommer va lika smidit å va barnvakt längre.
Vi kommer inte bara kunna ligga på ett täcke på golvet å ta egobilder.
♥Me und little Adam♥

Publiken säger
Postat av: Emma

Angie är ingen sopa.. det är jag som inte har lärt han ordentligt.. det är jag som är en sopa.. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback