Wedi Wadio mä Elin å Tanja.

Malin sa häromdagen att jag å Tanja borde lägga ut våran radio på nätet. Hon trodde dä skulle kunna bli "värsta grejjen" Men jag vet inte..jag vet inte om folk borde få veta hur vi bär oss åt. Men vi är ju roliga enlit oss själva såklart. Vi imiterar folk, mest från Skåne. Vi pratar norska. Vi hånar. Å vi intervjuar. Å så leker vi ibland att vi är nåra helt andra. Dä ä dä roligaste. Man går lixom in i rollen helt seriöst.
Å så har vi skitbra inledning. "Weeedi Waadio 105,9 bapabadapadabada.."

image206
Men tja, varför inte en framtid som radiopratare?

Publiken säger
Postat av: pop-mört

cool

2007-09-12 @ 00:39:53
Postat av: Frida

Satsa på det, gör massa sjuka grejer å håna folk mm så kommer ni bli kändisar snart!!! Ni är ju så coola. Tror helt klart att detta är er grej!

2007-09-12 @ 11:09:40
Postat av: Gerry

Elin! jag tänker inte skriva nå'n kommentar till det här.. men du kan tänka dig själv vad jag hade skrivit om jag hade skrivit nå'n.. fatt nå't!

2007-09-12 @ 13:56:26
Postat av: Jimmy

Jag tycker ni ska ta upp förtrycket mot oss killar i samhället alla vi killar lever i förtryck mot er tjejer ni måste ta upp det :p

2007-09-12 @ 16:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback