5 katastrofer at EgoElins.

På vissa ställen i min lägenhet råder katastrof just nu.
Håll till godo




1. Min hatthylla. Där slänger jag upp allt. Å så åker dä ner, å jag skriker aaaaah å trycker upp dä igen. Jag har väl tydligen ingen bättre plats för dä.
2. Mitt skärbräda. Jag har bakat, å jag orkar inte riktigt ta mej an dä. Än.
3. En bråkdel av min garderob. 4 grejjer upphängda, resten bara inslängt.
4. Skitigt golv. Jag måste dammsuga.
5. Min alltiallokorg. Dä ä inte roligt när man ska ha en sladd direkt.


Publiken säger
Postat av: t0tta

Haha, din hatthylla är i MYCKET mer ordning än min där hemma, kan jag tala om.

Fast jag blev lite imponerad av granbarret faktiskt *S*

Svar: Får du?? Sist jag fick näsblod, var jag 18 år och full med blodförtunnande p.g.a en gallstensoperation.

Postat av: joel

"joels garderob, nästan lika illa som elins..." och så en bild på min garderob..

fan, det här var faktiskt rätt upplyftande, fick mig att inse att jag kan vänta två vecko till med att städa..

skönt, städa suger...

och hehe, det ÄR fjäsk.. jag sitter och blir generad som en skolpojke ;D

2008-04-09 @ 23:33:07
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback