Bara för FläniTheBänäni.

*~Idag säger vi grattis till Flän där borta i Australien~*

Å mä min hesaste morronröst sjunger jag:
image787

24 år. Hur känns dä?

Publiken säger
Postat av: jossan

du får ha en bra dag :)

Postat av: joel

oj, det finns alltså en smålänning här i australien... ojojoj.. Hur ska det gå?

men eftersom en smålänning som jag har lite kontakt med är hyfsat trevlig så gör det kanske inte så mycket...

japp, joel kan också ;D

2008-04-04 @ 09:21:52
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: anders

yo yo jag mar som den toppenkille jag ar... ar ute och roadtrippar nu... typ 130 mil fran perth har vi lykas kora sen i mandags... darfor jag e sa seg pa att skriva har... men tack toppenpinglan

2008-04-11 @ 10:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback