Brown eyed girl.

Prison Break..mmm. Dä ä mitt favvo.
Riktiga män, minsann!
Jag å Jenny
planerade ju att Michael skulle komma å bo på vårat hotell. Då skulle vi jobba ännu mindre än va vi gör nu. Typ ingenting alltså.
Vi kanske får tänka om.

Annars så har dagen mest gått ut på å försöka få mormor å fatta att jag vill ha en ny säng. Och att jag tycker hon kan göra som hon gjorde förra året,
ge oss 3000 var te shopping.
Hon verkade inte omöjlig. Bara nästan.
Å på söndag ska vi ha fönsterputsarparty mä våfflor å sånt.
Synd om omgivningen att jag ska ut på lördag bara.

image796
Fröken Brunöga says goodnight.

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: joel

hahaha.. det är faktiskt jävligt roligt att du säger brunöga... jag snacka med en igår och lärde mig precis uttrycket brunöga för... ja... du vet.. det andra hålet *blyg och rodnar*

Jag får uttrycka min beundran för ditt sätt at ta förlusten, jag kan avslöja att du blev tvåa med en röst mindre än vinnaren..

goder natt

*andra hålet - analen alltså om du nu inte förstod ;)

Postat av: joel

ojojoj, min humor är mycket mycket mycket låg.... nästan minus ;D

och haha.. fan bloggandet pajar morgonrutinen helt.. jag vet inte varför jag börja med den här skiten och nu ikan jag ju inte gärna sluta för det går ju så bra..

Dagens i-lands problem...

jäkla bajs...

2008-04-08 @ 04:48:25
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Annelie T

Haha jo det har du så rätt i, dålig humor ska man ha ;D

2008-04-08 @ 07:46:12
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback