Frivillig uppgång.

Nu ska jag snart sova. På soffan. Imorrn 05,45 ska jag upp å hoppa. Friviligt på en lördag. Jag förstår mej inte på mej själv ibland. Jag å Kristin ska va fanclub te Emma å Angie. Dom borde kunna spöa alla imorrn tycker jag. Kan va dax. Hoppas verkligen dä blir fint väder åtminstone så jag
slipper frysa rumpan av mej igen.

För övrigt ä Harrys stängt nu för tiden.
Kära kära Harrys, va ska jag göra utan dä stället?
..dä får bli kvällens fundering..

Och..

Vad är min dolda talang?
jag tror alla har en, vissa hittar den bara aldrig

image814

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: t0tta

Tja.. Folk säger att det är att skriva och spela teater.. inte spela apa nu, utan agera seriöst.

Ja, visst är de söta *S* Båda två =)

Postat av: joel

du är ju rätt grym på att ta bilder med webbkameran..

det kanske är din talang..

och nej, det blir nog så ändå att jag kommer svara på kommentarer i min blogg.. det tar alldeles för lång tid att svara på dom en och en.. Som nu, jag har suttit i 40 min och hunnit en tredjedel av nattens kommentarer...

men givetvis betyder inte det tt jag inte skulle kolla in här på sidan och läsa och kommentera det du skriver..

jaja

2008-04-12 @ 00:35:18
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback