Hundar å krullhår

Hemma igen, å dom kom bara 4a. Vafan.
Jag frös å jag frös, nästan så jag trodde jag skulle tappa tårna.

Å så kom jag fram till att jag vill tävla nästa helg. Hoppning, dä ä inte lika ansträngande som ett dressyrprogram såhär i början.
Jag vet inte va som händer mä mej ibland.
 Jag vill ha valp oxå, efter Elsa. Så jag kan bli nya stjärnskottet, efter alla tävlingar jag har sett på vet jag exakt hur jag ska träna hunden för å vinna. Å mä mitt extremt bra tålamod kommer dä ju gå galant. Eller vill jag inte ha hunden längre om den inte fattar på en gång. Vem vet. Jag vet.

För övrigt regnsnöar dä här. Dä ä skitkul tycker jag.
Man blir sådär snyggt krullig i håret.

Nu måste jag dammsuga, dä smet jag ifrån igår. Igen.

Publiken säger
Postat av: Emsan

Precis, to die for! That's right! :)

Lycka till med dammsugnigen (mä dammsugningen menar jag ju såklart!)

Ha det toppen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback