Hur svårt ska dä va.

Dä finns två grejjer jag har skitsvårt för tydligen.

1. Hålla koll på nycklar.
Nånstans finns dom men jag vet bara inte vart. Å på jobbet lägger jag dom här å där å till slut har jag ingen aning om vart dom är. Jag vet itne hur många gånger jag har sprungit runt  å letat som en tok. Ibland ligger dom i fickan. Då brukar Elin-utbrottet va rätt nära.

2. Visakort. Förra året fick jafg 5 nya. I år har jag fått 2 än så länge.
 Å sommarn har inte ens börjat. Förmodligen krävs dä ett tredje efter den.
Jag hatar handväskor å jag hatar plånböcker. Dä kan va därför.


Publiken säger
Postat av: Emsan

Nu var det inga två veckor längre. Jag har ätit godis. Och det var inte alls så värst kul. Under mina förväntningar! Vad ska jag nu ägna mig åt på söndagar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback